Kladenský volejbalový klub jde s dobou. Prezentuje se moderním marketingem i ekologickým přístupem ke spotřebnímu zboží. Kladenští orli válí nejen na sportovním poli.
„V rámci občerstvení při našich extraligových zápasech si fanoušci mohou nechat nalít či načepovat nápoje do ekologických kelímků. Jsou na vícero použití a každý si je může odnést s sebou domů,“ říká trenér orlů Milan Fortuník (na snímku). Kelímek stojí padesát korun. Pokud jej fanoušek vrátí klubu zpět, tuhle částku mu orli vrátí.
Ke konci minulého roku kladenští volejbalisté pořádali tradiční charitativní sbírku hraček, knih i psacích potřeb pro postižené děti v Korálku či pro děti v dětských domovech. Ve své vlastní prezentaci pak vyrobili a na kladenskou sportovní halu vyvěsili nový moderní klubový billboard. „Jsme rádi, že se poutač líbí. Jeho podobu i design kelímků má na svědomí náš smečař Tomáš Hýský, v civilu talentovaný grafik,“ dodává Milan Fortuník.
Jeho tým se pohybuje ve vyšších patrech extraligové tabulky a v lednu má nabitý program: v extralize 13. 1. hostí Brno, 18. 1. jede do Liberce, 25. 1. hostí Karlovarsko. 15. a 23. 1. sehraje Kladno zápasy Českého poháru. V evropském poháru čeká orly tento měsíc duel s portugalským Lisabonem. Termín zatím není znám.
Jan Murárik
Detail vratných, pro někoho sběratelských, kelímků
- Volejbalisté přivezli dětem dárky< Předchozí
- Kladenští orli v Praze padliDalší >